ترابيان: كرش از ما 2 روز فرصت خواسته است
نوشته شده توسط : abolfazl jc-amin sport

ترابيان: كرش از ما 2 روز فرصت خواسته است 
سرپرست کميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال با اشاره به اينکه قرارداد کارلوس کرش به عنوان سرمربي تيم ملي هنوز امضا نشده است، گفت: اين مربي از ما دو روز فرصت خواسته است و فعلا در حال بررسي شرايط فوتبال ايران از نزديک مي باشد.

 
مصاحبه ای با وی

عباس ترابيان در خصوص حضور کرش در ايران تصريح کرد: اين مربي شب گذشته وارد تهران و قرار شد تا پس از بازديد از امکانات فوتبال و مطالعه دقيق به ما پاسخ دهد.
ترابيان در پاسخ به اين پرسش که آيا کرش بازي ايران و روسيه را در امارات از نزديک تماشا خواهد کرد يا خير؟ يادآور شد: هنوز اين موضوع مشخص نيست. شايد به يکباره تصميم گرفتيم وي را براي تماشاي اين ديدار دوستانه به امارات ببريم ولي بعيد مي دانم کرش بتواند روي نيمکت تيم ملي بنشيند.
به گفته سرپرست کميته روابط بين الملل در صورت امضاي قرارداد، کرش سه سال هدايت تيم ملي کشورمان را بر عهده خواهد داشت و سرمربي تيم اميد نيز توسط وي انتخاب مي شود.
 کارلوس کرش که سابقه سرمربيگري در تيم ملي فوتبال پرتغال و رئال مادريد و همچنين دستياري الکس فرگوسن را در تيم فوتبال منچستر در کارنامه دارد، شب گذشته وارد ايران شد تا هدايت تيم ملي کشورمان به مدت سه سال به وي سپرده شود.
اين در حالي است که تيم ملي کشورمان پس از حذف از جام ملتهاي آسيا و اتمام قرارداد افشين قطبي چند هفته اي را بدون سرمربي بود و عليرضا منصوريان در ديدار دوستانه چهارشنبه شب برابر روسيه روي نيمکت تيم ملي خواهد نشست.              
منبع:football3





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: